• start
  • usługi online
  • zespoły wirtualne
  • metody pracy
  • szkolenia
  • rekrutacja
  • o nas
  • kontakt
  • English version
Business Potential Discovery
  • start
  • usługi online
  • zespoły wirtualne
  • metody pracy
  • szkolenia
  • rekrutacja
  • o nas
  • kontakt
  • English version

Zarządzanie zespołem 
​szkolenie 2-dniowe

Obecna sytuacja na rynku pracy sprawia trudności pracodawcom w pozyskiwaniu i utrzymaniu dobrych pracowników. Najczęstszą przyczyną odejść pracowników nie są aspekty płacowe, lecz brak odpowiedniej atmosfery pracy, w której ludzie czują się doceniani i mogą się rozwijać. W tym obszarze prawie wszystko zależy od bezpośrednich przełożonych. Niezależnie od kultury organizacyjnej (od sformalizowanej do „turkusowej”) warto zainwestować w odświeżenie umiejętności kierowniczych na naszym szkoleniu.
Zajęcia mają charakter interaktywny. Poprzez wykonywanie praktycznych ćwiczeń, rozwiązywanie studiów przypadków oraz dyskusje - uczestnicy warsztatu będą mieli okazję pogłębić swoje kompetencje kierownicze.
UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
  • Utrzymania najlepszych specjalistów
  • Zapewnienia wysokiej motywacji, zaangażowania i lojalności pracowników
  • Stworzenia pracownikom sprzyjających warunków rozwoju zawodowego, zgodne z celami organizacji
  • Budowania własnego autorytetu w organizacji
 
PROGRAM SZKOLENIA:  
Szkolenie jest realizowane w formule zamkniętej i zostanie dopasowane do potrzeb, celów i oczekiwań Zleceniodawcy i uczestników. Przedstawiony poniżej program ma charakter poglądowy. Szkolenie zostanie poprzedzone kwestionariuszem online dla wszystkich uczestników. Uczestnicy otrzymają indywidualne Profile Insights Discovery™. Po zakończeniu szkolenia zbierzemy opinie uczestników poprzez ankietę ewaluacyjną.
Wprowadzenie
  • Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie kontraktu, omówienie celów szkolenia i doprecyzowanie potrzeb Uczestników
  • Rola szefa zespołu
  • Definiowanie celów biznesowych
  • Rola w zespole i wobec otoczenia
  • Budowanie wizerunku szefa - krótkie autoprezentacje uczestników
Poznanie siebie
  • Percepcja i preferencje w pracy wg Insights Discovery™
  • Typy osobowości wg teorii C.G. Junga
  • Analiza indywidualnych profili Insights Discovery™
  • Mocne strony jako punkt wyjścia do budowania wiary w siebie i własnego stylu przywództwa
Skuteczna komunikacja w zespole
  • Zasada sprzężenia zwrotnego w komunikacji
  • Rozpoznawanie typów osobowości
  • Style komunikacji podczas współpracy z różnymi typami osobowości
  • Uzyskiwanie synergii w zespole – model efektywności zespołowej
  • Kreatywna i motywująca rola zebrań zespołu
Delegowanie pracy
  • Różnice pomiędzy zarządzaniem poprzez cele a poprzez zadania
  • Delegowanie w kontekście organizacji pracy zespołu
  • Rozmowy delegujące - symulacje (scenki)

DZIEŃ II
Motywowanie  pracowników
  • "Mapa Zespołu" - osobowości, motywacje, kompetencje
  • Dopasowanie stylu  kierowania - studia przypadków
  • Czynniki motywujące
  • Lista najczęstszych błędów menedżerskich – czynników demotywujących
Monitorowanie i egzekwowanie jakości pracy
  • Pochwały
  • Konstruktywna krytyka
  • Dyscyplinowanie
  • Trudne rozmowy z pracownikami - symulacje (scenki)
Rozwijanie kompetencji pracowników
  • Określanie luk kompetencyjnych
  • Dobór metody wsparcia w rozwoju - szkolenie, mentoring, coaching
Wyzwania szefa - podsumowanie
  • Opracowanie planów działań przez uczestników
  • Jakim szefem chcę być? - autoprezentacje uczestników
 
​Zajęcia będą miały charakter interaktywnych warsztatów. Uczestnicy zostaną zaangażowani w rozwiązywanie studiów przypadków, symulacje rozmów z pracownikami oraz dyskusje osadzone  w realiach ich pracy.

TRENERZY: Wojciech Zezula
OPIS METODY PRZYGOTOWANIA I PROWADZENIA SZKOLENIA




Proudly powered by Weebly
  • start
  • usługi online
  • zespoły wirtualne
  • metody pracy
  • szkolenia
  • rekrutacja
  • o nas
  • kontakt
  • English version