Stopień wirtualizacji zespołu:
Pierwsze dwa wymiary (lokalizacja i jedność czasu) wynikają wprost z definicji „wirtualnego zespołu” i jeden z nich musi zaistnieć, aby mówić o wirtualnej pracy. Im więcej cech swojego zespołu znajdujesz po prawej stronie tego zestawienia, tym większe wyzwanie związane z przywództwem. W złożonych sytuacjach pomożemy wykształcić właściwą organizację pracy i styl kierowania zespołem. |
Osobnym zagadnieniem jest cel powołania zespołu. Oto najważniejsze „zastosowania” tej metody pracy:
Zespoły serwisowe i sprzedażowe istniały długo przed erą „wirtualizacji i cyfryzacji” w biznesie. Z takich przykładów również czerpiemy wiedzę i doświadczenie.
Nasze wsparcie może mieć formę warsztatów dla szefów i członków wirtualnych zespołów i/lub indywidualnych sesji doradczych dla menedżerów.
Nasze wsparcie może mieć formę warsztatów dla szefów i członków wirtualnych zespołów i/lub indywidualnych sesji doradczych dla menedżerów.
Pozostałe najważniejsze aspekty kierowania zespołem wirtualnym:
Pobierz prezentację o pracy wirtualnych zespołów, wygłoszoną podczas Konferencji DAXON ITILOVE w czerwcu 2017: