W związku z zagrożeniami związanymi z COVID-19 coraz więcej firm decyduje się na zastosowanie rozproszonej organizacji pracy, rozszerzając formułę tzw. „home office”. Pojawiają się pytania:
1. Jak organizować pracę zdalną w sytuacji zagrożeń społecznych w dziedzinach i organizacjach, które dotychczas nie stosowały tej praktyki?
2. Co należy wziąć pod uwagę aby się do tego przygotować?
3. Jak zapewnić właściwą komunikację ze zdalnymi współpracownikami?
4. Jaki jest najlepszy styl zarządzania i przywództwa w rozproszonym zespole?
5. Jak zachować integralność zespołu i utrzymać skuteczność jego działania?
Zagadnieniami zarządzania zespołami wirtualnymi zajmujemy się od ponad 10 lat. Dzielimy się naszymi doświadczeniami podczas webinarów. W marcu i kwietniu 2020 przeprowadziliśmy kilka takich otwartych sesji, w których uczestniczyło kilkadziesiąt osób.
W przypadku zainteresowania zaplanujemy kolejne terminy, prosimy o kontakt na adres info@bpd.pl.
1. Jak organizować pracę zdalną w sytuacji zagrożeń społecznych w dziedzinach i organizacjach, które dotychczas nie stosowały tej praktyki?
2. Co należy wziąć pod uwagę aby się do tego przygotować?
3. Jak zapewnić właściwą komunikację ze zdalnymi współpracownikami?
4. Jaki jest najlepszy styl zarządzania i przywództwa w rozproszonym zespole?
5. Jak zachować integralność zespołu i utrzymać skuteczność jego działania?
Zagadnieniami zarządzania zespołami wirtualnymi zajmujemy się od ponad 10 lat. Dzielimy się naszymi doświadczeniami podczas webinarów. W marcu i kwietniu 2020 przeprowadziliśmy kilka takich otwartych sesji, w których uczestniczyło kilkadziesiąt osób.
W przypadku zainteresowania zaplanujemy kolejne terminy, prosimy o kontakt na adres info@bpd.pl.