Podczas wielu lat naszej pracy nauczyliśmy się słuchać Klientów. Na tej stronie wypisaliśmy przykłady sytuacji, w których podejmowaliśmy skuteczne działania. Czasami są to obiektywne wyzwania lub problemy, a czasami objawy jakichś ukrytych dysfunkcji lub tylko obawy. Jeżeli odnajdujesz tutaj elementy znajome, możemy pomóc. |
Sytuacje
JA
Zostałem awansowany na wyższe stanowisko i nie wiem od czego zacząć Podczas ostatniej rozmowy oceniającej wspólnie z szefem uznaliśmy, że powinienem bardziej intensywnie popracować nad rozwojem niektórych kompetencji Chciałbym być rzeczywistym liderem, a nie tylko dobrym szefem Moje osiągnięcia i sukcesy nie są doceniane Mam tak dużo pracy, że pracuję po godzinach ze stratą dla moich spraw rodzinnych Umiem delegować zadania, ale mam problem z ich wyegzekwowaniem Jeden z moich współpracowników bardzo nerwowo reaguje na wszelkie formy krytyki, przez co tracimy możliwość konstruktywnej współpracy Czuję się ignorowany, moje zdanie nie jest brane pod uwagę W mojej koncepcji życia właściwie brak jasno ustalonych celów zarówno osobistych jak i zawodowych Brak mi koniecznej samodyscypliny do do zrealizowania zaplanowanych przedsięwzięć Często brak mi jasnych priorytetów i próbuję załatwić naraz zbyt wiele spraw Potrzebuję rozwinąć umiejętności wywierania wpływu, aby osiągać cele Jestem za bardzo zestresowany przed ważnymi prezentacjami |
MÓJ ZESPÓŁ
Podczas zebrań zespołu ludzie są za mało aktywni Zastanawiam się jak najlepiej wykorzystać naturalny potencjał zespołu Muszę wprowadzić zmiany w zespole, ale obawiam się dużego oporu W zespole tworzą się podgrupy i kliki Doświadczamy wielu konfliktów interpersonalnych Nie jestem pewny, czy wszyscy pracują efektywnie Coraz częściej ludzie nie wykonują zadań na czas Motywacja zespołu pozostawia wiele do życzenia Różnie rozumiemy współpracę w zespole Pracujemy w kilku lokalizacjach i to powoduje wiele błędów komunikacyjnych i nieporozumień Tworzę zespół projektowy i potrzebuję wiarygodnej metody weryfikacji kandydatów Chciałbym lepiej zintegrować zespół Ludzie ukrywają słabości i błędy Zebrania zespołu są nieproduktywne Osobiste sympatie i antypatie mają wpływ na podział pracy, jej organizację i efektywność |
MOJA ORGANIZACJA
Stoimy przed barierą wzrostu; dostrzegamy szanse i potencjał rynku, chcemy rozwinąć nowe metody pracy i ekspansji. Mamy świetny produkt i referencje, ale ostatnio drastycznie spadła sprzedaż Mamy wysoką rotację pracowników i nie wiemy dlaczego Kilku kluczowych pracowników przeszło do konkurencji Chciałbym jakoś mierzyć kwalifikacje i potencjał pracowników, aby podejmować lepsze decyzje personalne Co mogę jeszcze zrobić, aby przyciągnąć do firmy dobrych specjalistów? Ludzie nie zaakceptowali zmian, które musieliśmy wprowadzić Nie wiemy jak się odnaleźć w obecnej, cyfrowej gospodarce Szukamy nowych źródeł przewagi konkurencyjnej Nasza struktura organizacyjna jest niewydolna Klienci od nas odchodzą... Ponosimy straty i nie wiemy, czy warto kontynuować działalność Powinniśmy opracować nowy system wynagradzania, który uwzględnia wkład pracowników w osiąganie wyników |