• start
  • zakres działania
  • metody pracy
  • sytuacje interwencyjne
  • przykłady projektów
    • druga linia zarządzania
    • zespoły wirtualne
    • akademia managera
    • synergia zespołu
    • sprzedaż B2B
    • planowanie strategii
    • restrukturyzacja działu handlowego
  • o nas
  • kontakt
  • zespoły wirtualne
    • nowe możliwości
    • wymiary wirtualizacji
    • dopasowanie
    • kompetencje
    • zaufanie
    • kultura
    • komunikacja
    • przywództwo
Business Potential Discovery
  • start
  • zakres działania
  • metody pracy
  • sytuacje interwencyjne
  • przykłady projektów
    • druga linia zarządzania
    • zespoły wirtualne
    • akademia managera
    • synergia zespołu
    • sprzedaż B2B
    • planowanie strategii
    • restrukturyzacja działu handlowego
  • o nas
  • kontakt
  • zespoły wirtualne
    • nowe możliwości
    • wymiary wirtualizacji
    • dopasowanie
    • kompetencje
    • zaufanie
    • kultura
    • komunikacja
    • przywództwo

sytuacje

Obraz

​Podczas wielu lat naszej pracy nauczyliśmy się słuchać Klientów.
​Na tej stronie wypisaliśmy przykłady sytuacji, w których podejmowaliśmy skuteczne działania. Czasami są to obiektywne wyzwania lub problemy, a czasami objawy jakichś ukrytych dysfunkcji lub tylko obawy.
​Jeżeli odnajdujesz tutaj elementy znajome, możemy pomóc. 

​

Sytuacje

Picture
JA
Zostałem awansowany na wyższe stanowisko i nie wiem od czego zacząć
Podczas ostatniej rozmowy oceniającej wspólnie z szefem uznaliśmy, że powinienem bardziej intensywnie popracować nad rozwojem niektórych kompetencji
Chciałbym być rzeczywistym liderem, a nie tylko dobrym szefem
Moje osiągnięcia i sukcesy nie są doceniane
Mam tak dużo pracy, że pracuję po godzinach ze stratą dla moich spraw rodzinnych
Umiem delegować zadania, ale mam problem z ich wyegzekwowaniem
Jeden z moich współpracowników bardzo nerwowo reaguje na wszelkie formy krytyki, przez co tracimy możliwość konstruktywnej współpracy
Czuję się ignorowany, moje zdanie nie jest brane pod uwagę
W mojej koncepcji życia właściwie brak jasno ustalonych celów zarówno osobistych jak i zawodowych
Brak mi koniecznej samodyscypliny do do zrealizowania zaplanowanych przedsięwzięć
Często brak mi jasnych priorytetów i próbuję załatwić naraz zbyt wiele spraw
Potrzebuję rozwinąć umiejętności wywierania wpływu, aby osiągać cele
Jestem za bardzo zestresowany przed ważnymi prezentacjami


Picture
MÓJ ZESPÓŁ
Podczas zebrań zespołu ludzie są za mało aktywni
Zastanawiam się jak najlepiej wykorzystać naturalny potencjał zespołu
Muszę wprowadzić zmiany w zespole, ale obawiam się dużego oporu

W zespole tworzą się podgrupy i kliki
Doświadczamy wielu konfliktów interpersonalnych
Nie jestem pewny, czy wszyscy pracują efektywnie
Coraz częściej ludzie nie wykonują zadań na czas
Motywacja zespołu pozostawia wiele do życzenia
Różnie rozumiemy współpracę w zespole 
Pracujemy w kilku lokalizacjach i to powoduje wiele błędów komunikacyjnych i nieporozumień
Tworzę zespół projektowy i potrzebuję wiarygodnej metody weryfikacji kandydatów
Chciałbym lepiej zintegrować zespół
Ludzie ukrywają słabości i błędy
Zebrania zespołu są nieproduktywne
Osobiste sympatie i antypatie mają wpływ na podział pracy, jej organizację i efektywność


Picture
MOJA ORGANIZACJA
​
Stoimy przed barierą wzrostu; dostrzegamy szanse i potencjał rynku, chcemy rozwinąć nowe metody pracy i ekspansji.
Mamy świetny produkt i referencje, ale ostatnio drastycznie spadła sprzedaż

Mamy wysoką rotację pracowników i nie wiemy dlaczego
Kilku kluczowych pracowników przeszło do konkurencji
Chciałbym jakoś mierzyć kwalifikacje i potencjał pracowników, aby podejmować lepsze decyzje personalne
Co mogę jeszcze zrobić, aby przyciągnąć do firmy dobrych specjalistów?
Ludzie nie zaakceptowali zmian, które musieliśmy wprowadzić
Nie wiemy jak się odnaleźć w obecnej, cyfrowej gospodarce
Szukamy nowych źródeł przewagi konkurencyjnej
Nasza struktura organizacyjna jest niewydolna
Klienci od nas odchodzą...
Ponosimy straty i nie wiemy, czy warto kontynuować działalność
Powinniśmy opracować nowy system wynagradzania, który uwzględnia wkład pracowników w osiąganie wyników
Proudly powered by Weebly
  • start
  • zakres działania
  • metody pracy
  • sytuacje interwencyjne
  • przykłady projektów
    • druga linia zarządzania
    • zespoły wirtualne
    • akademia managera
    • synergia zespołu
    • sprzedaż B2B
    • planowanie strategii
    • restrukturyzacja działu handlowego
  • o nas
  • kontakt
  • zespoły wirtualne
    • nowe możliwości
    • wymiary wirtualizacji
    • dopasowanie
    • kompetencje
    • zaufanie
    • kultura
    • komunikacja
    • przywództwo
  • ✕