Szkolenie ma zapewnić uzyskiwanie lepszych efektów biznesowych przy zachowaniu satysfakcji drugiej strony z wypracowanego rozwiązania.
UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
PROGRAM SZKOLENIA:
Szkolenie jest realizowane w formule zamkniętej i zostanie dopasowane do potrzeb, celów i oczekiwań Zleceniodawcy i uczestników. Przedstawiony poniżej program ma charakter poglądowy. Szkolenie zostanie poprzedzone kwestionariuszem online dla wszystkich uczestników. Po zakończeniu szkolenia zbierzemy opinie uczestników poprzez ankietę ewaluacyjną.
DZIEŃ I
Wstęp do warsztatów
DZIEŃ II
Ważne elementy komunikacji podczas negocjacji
Podsumowanie warsztatu
Zajęcia będą miały charakter interaktywnych warsztatów. Zasady negocjacji są proste, a istota skuteczności tkwi w umiejętności ich praktycznego zastosowania - stąd szkolenie obfituje w symulacje rozmów negocjacyjnych. Ponadto uczestnicy zostaną zaangażowani w rozwiązywanie studiów przypadków oraz dyskusje osadzone w realiach ich pracy. Jednym z konkretnych efektów szkolenia będą listy realnych zmiennych negocjacyjnych.
TRENERZY: Marek Jurkiewicz, Jerzy Kołodziej
OPIS METODY PRZYGOTOWANIA I PROWADZENIA SZKOLENIA
UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Dobrego przygotowania się do negocjacji handlowych
- ustalenia listy zmiennych oraz ich wartości wyjściowych
- opracowywania taktyk negocjacyjnych
- zachowania pełnej kontroli nad przebiegiem negocjacji
- dążenia do kompromisu handlując ustępstwami
- radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas negocjacji
- budowania relacji z klientami sprzyjających elastyczności w ustalaniu warunków współpracy
- stosowania efektywnych metod perswazji i wywierania wpływu
- doprowadzania do kompromisu satysfakcjonującego obie strony kontraktu
PROGRAM SZKOLENIA:
Szkolenie jest realizowane w formule zamkniętej i zostanie dopasowane do potrzeb, celów i oczekiwań Zleceniodawcy i uczestników. Przedstawiony poniżej program ma charakter poglądowy. Szkolenie zostanie poprzedzone kwestionariuszem online dla wszystkich uczestników. Po zakończeniu szkolenia zbierzemy opinie uczestników poprzez ankietę ewaluacyjną.
DZIEŃ I
Wstęp do warsztatów
- Sprawy organizacyjne
- Oczekiwania uczestników
- Definicja negocjacji
- Negocjacje w codziennym życiu – kilka ćwiczeń wprowadzających
- Rozpoznawanie procesów decyzyjnych i przygotowanie do procesu
- Jak zdobywać kluczowe dla negocjacji informacje?
- Budowanie argumentacji
- Ocena własnej konkurencyjności
- Radzenie sobie z obiekcjami
- Reguły wywierania wpływu
- Na czym polega zasada "wygrany - wygrany"
- Zajmowanie pozycji wyjściowych
- Wymiana ustępstw
- Kompromis
- Wdrożenie
DZIEŃ II
Ważne elementy komunikacji podczas negocjacji
- Korespondencja e-mail
- Rozmowy telefoniczne
- Spotkania
- Kontrolowanie rozmowy
- Zachowanie niewerbalne
- Lista zmiennych negocjacyjnych
- Wartościowanie zmiennych
- Rentowność proponowanych rozwiązań
- Podział na zespoły negocjacyjne
- Sekwencja spotkań
- Analiza wyników negocjacji
- Ograniczenia budżetowe
- Odniesienia do oferty konkurencji
- Obietnica dodatkowych zamówień
- Przedłużanie negocjacji
- Podział ról w grupie kupującego
- Miejsce negocjacji
Podsumowanie warsztatu
- Praktyczne zasady
- Plan działania
Zajęcia będą miały charakter interaktywnych warsztatów. Zasady negocjacji są proste, a istota skuteczności tkwi w umiejętności ich praktycznego zastosowania - stąd szkolenie obfituje w symulacje rozmów negocjacyjnych. Ponadto uczestnicy zostaną zaangażowani w rozwiązywanie studiów przypadków oraz dyskusje osadzone w realiach ich pracy. Jednym z konkretnych efektów szkolenia będą listy realnych zmiennych negocjacyjnych.
TRENERZY: Marek Jurkiewicz, Jerzy Kołodziej
OPIS METODY PRZYGOTOWANIA I PROWADZENIA SZKOLENIA