• start
  • metody pracy
  • programy szkoleniowe
  • sytuacje interwencyjne
  • o nas
  • kontakt
  • zespoły wirtualne
  • English version
Business Potential Discovery
  • start
  • metody pracy
  • programy szkoleniowe
  • sytuacje interwencyjne
  • o nas
  • kontakt
  • zespoły wirtualne
  • English version

  Projekt:
                 „Akademia                       Managera”

​

​

Obraz
Klient:
firma produkcyjna
Przesłanki projektu:
Projekt został zdefiniowany po dużych zmianach własnościowych (zakup polskiej fabryki przez zagranicznego inwestora branżowego). Sytuacja spowodowała obawy przed zmianami nie tylko u pracowników, ale także w gronie kadry. Nowy prezes zarządu zamierzał zintegrować kadrę kierowniczą wokół wspólnych celów i wypracować główne wartości oraz spójne zasady zarządzania zasobami ludzkimi.
​Cele projektu:
  • Wypracować własny zestaw wartości Przedsiębiorstwa
  • zrealizować krótko- i średnio-terminowe cele biznesowe,
  • pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów,
  • zapewnić wysoką motywację, zaangażowanie i lojalność pracowników,
  • stworzyć wszystkim menedżerom i pracownikom sprzyjające warunki rozwoju zawodowego, zgodne z celami Przedsiębiorstwa.​

Etapy projektu:
  • Warsztat dla Zarządu i dyrektorów – wypracowanie i twórcze rozwinięcie własnego zestawu wartości, zgodnego z wartościami korporacyjnymi
  • Szkolenia w dwóch grupach: wyższa kadra zarządzająca (zarząd i dyrektorzy) oraz kadra kierownicza (kierownicy, mistrzowie, samodzielni specjaliści); główne tematy:
    • Organizacja pracy własnej i zespołu (definiowanie celów, analiza efektywności, listy zadań, planowanie operacyjne, delegowanie pracy)
    • Motywowanie i zwiększanie efektywności działania (rekrutacja i selekcja, komunikacja z zespołem, kształtowanie konstruktywnych zachowań, motywowanie, monitorowanie i egzekwowanie jakosci pracy, ocena efektywności pracowników)
    • Rozwijanie kompetencji pracowników (określanie luk kompetencyjnych, budowanie programów talentowych i ścieżek rozwoju, coaching jako element przywództwa)
    • Zmiany i transformacja w organizacji (podstawy zarządzania projektami, taktyki kreowania i komunikowania zmian, pozytywne wywieranie wpływu)
  • Weryfikacja rezultatów szkoleń (po roku)
    • Atrakcyjna gra biznesowa, w której uczestnicy w zmiennych zespołach opisywali zasady i metody pracy, które wdrożyli
    • Dyskusja kierowana przez facylitatora na podsumowanie gry
Rezultaty projektu:
Wszystkie cele zostały osiągnięte (wniosek na podstawie wyników ostatniego etapu, opinii zarządu oraz ankiet satysfakcji uczestników)​ ​

Pozostałe przykłady zrealizowanych projektów:
​
zespoły wirtualne
restrukturyzacja działu
planowanie strategii
synergia zespołu
druga linia zarządzania
sprzedaż B2B
Proudly powered by Weebly
  • start
  • metody pracy
  • programy szkoleniowe
  • sytuacje interwencyjne
  • o nas
  • kontakt
  • zespoły wirtualne
  • English version